Austrijā uz pārbūvi nogādāts pirmais Kurbada Mercedes – Benz “Actros 1843” Euro6 kravas auto

Uz pārbūvi “Kaessbohrer” automašīnu transportēšanas iekārtu rūpnīcā Austrijā nogādāts pirmais “Kurbads” iegādātais Mercedes-Benz “Actros 1843” vilcējs. Šis ir viens no vairākiem Mercedes-Benz kravas auto, kas šogad papildinās kompānijas autovedēju floti.

Automašīnu transporta un loģistikas kompānija “Kurbads” nemitīgi tiecas pilnveidoties un attīstīties. Automašīnu flotes papildināšana un pakāpeniska pāreja uz Mercedes-Benz “Actros” automašīnām ir viens no attīstības soļiem.

“Tā kā mūsu inženieri regulāri kontaktējās ar kolēģiem no vācu autobūves rūpnīcas “Actros” modeļa izstrādes laikā, mums ir ļoti ērti strādāt ar Mercedes-Benz šasijām,” ciešo sadarbību ar Mercedes-Benz uzsver “Kaessbohrer” pārdošanas daļas vadītājs Viktors Kuzņecovs. “Katra nianse tika ņemta vērā, tādēļ izdevās radīt tādu šasiju, kas pilnībā atbilst mūsu prasībām.” Mercedes-Benz “Actros” radīts, konsultējoties ar “Kaessbohrer” inženieriem par prasībām autovedēju iekārtas uzstādīšanai.

Konkrētais modelis “1843” sver 18 tonnas, bet tā dzinējs attīsta 430 ZS lielu jaudu. Automašīnai ir vairākas būtiskas inovācijas, kas samazina ekspluatācijas izmaksas un uzlabo drošību satiksmē.

“Lielākais ieguvums ir garāki apkopes termiņi. Līdz šim tehnisko pārbaudi veicām pēc noteikta skaita nobraukto kilometru, bet Mercedes-Benz automašīnās dators dos signālu, kad un kādus darbus nepieciešams veikt,” stāsta “Kurbads” galvenais mehāniķis Ivars Čiblis. “No automašīnu transportēšanas viedokļa pozitīvais faktors ir tas, ka aiz kabīnes ir vairāk vietas, līdz ar to mums ir iespēja veidot dažādas uzkrauto automašīnu kombinācijas.”

Mercedes-Benz “Actros” jaunākais modelis pirms nonākšanas tirgū ir ticis rūpīgi testēts – 2600 stundas vēja tunelī virsbūves aerodinamikas pilnveidošanai, nobraukti 50 miljoni kilometru, tai skaitā 20 miljoni pa koplietošanas ceļiem, dzinēja efektivitātes uzlabošanai. Mercedes-Benz “Actros” modeļa izkopšanā vērā ņemts katrs braukšanas aspekts.

Jaunie, Euro 6 emisijas standartam atbilstošie dzinēji uzrāda par 5% zemāku degvielas patēriņu nekā iepriekšējai paaudzei. Samazinājums panākts, uzlabojot dzinēja efektivitāti, racionalizējot aerodinamiku, ieviešot piedziņas kontroles elektronisko sistēmu un optimizējot Mercedes “Powershift” automātiskās ātrumkārbas darbību.

Mercedes-Benz “Powershift 3” ātrumkārba ir inovatīvs sasniegums kravas auto būvniecībā. Tā nekavējoties un efektīvi pārvada jaudu uz aizmugurējo asi ar precīzām un ātrām pārnesumu maiņām. Pārslēgšanās stratēģija balstās uz tādiem faktoriem kā kombinētais svars, automašīnas nosvēršanās leņķis uz ceļa un akseleratora pedāļa stāvoklis pārslēgšanās brīdī.

“Actros” modelī ir rasts kompromiss starp komfortu, tiešo saskari uz ceļa un autovadāmību, izmantojot jaunākās tehnoloģijas. Vadītājam auto kabīnē ir kustību brīvība un plašas telpas sajūta. Detalizēta uzmanība ir pievērsta ergonomikai – visas vadības ierīces ir viegli sasniedzamas ar rokām. Kabīnes uzbūve un izvietojums veidots tā, lai autovadītājs varētu maksimāli koncentrēties uz ceļu un izvairīties no satiksmes negadījumiem.