McLaren 650S Spyder ar F1 izcilību

Šis ir lielisks laiks miljonāriem-benzīngalvām, jo ekskluzīvo automašīnu ražotāji savā starpā radījuši ļoti sīvu konkurenci, kas superauto attīstību un tehnoloģijas dzen uz priekšu milzīgā ātrumā. Viens no šādiem mūsdienu šedevriem ir McLaren "650S Spider", kas paviesojās "Kurbads" loģistikas centrā.

No 0-100 km/h trīs sekundēs, 328 km/h maksimālais ātrums, 650 ZS jaudīgs dzinējs. Piecdesmit gadu panākumi Formula 1 sacensībās pārnesti uz koplietošanas ceļiem.

Pēdējo sezonu "McLaren" F1 komandas vājais sniegums sacensībās ir skaidrojams ar neveiksmīgo laulību ar dzinēju piegādātāju Honda. Šim ielas superauto nav tādu problēmu - paātrinoties zemo apgriezienu diapozonā, lieliski jutīsiet turbīnas jaudu. Gāzes pedāļa nospiešana pie vidējiem apgriezieniem iespiedīs jūs sēdvietā. Bet veikspēja pie 8500 apgriezieniem būs pielīdzināma Maira Brieža cienīgai dunkai.

Runa nav tikai par jaudu un ātrumu - McLaren "650S Spider" uz ceļa ir ļoti stabils, gluži kā F1 bolīds. Galvenais iemesls tam ir oglekļa šķiedras platforma. Tā ir stipra, viegla, droša un tā neliecas pie milzīgajām slodzēm, ko spēj piedāvāt dzinējs. McLaren F1 komanda bija pirmā, kas ieviesa oglekļā šķiedras izmantošanu sacensībās, un McLaren rūpnīca pirmā to ieviesa ielas automašīnās.

McLaren "650S Spider" ir kabriolets, bet ir nepieciešamas tikai nieka 17 sekundes, lai nolaistu jumtu. Rūpnīcas viedie inženieri sešus mēnešus domāja veidu, kā samazināt jumta svaru no 50 kg līdz 40. Un viņiem tas izdevās! Tas ir būtiski, lai mehānismiem, kas atver, aizver un uzglabā jumtu,  būtu minimāla ietekme uz smaguma centru, ļaujot kabrioletam pagriezienos justies tikpat komfortabli kā kupejām.

Cena: aptuveni 250 000 EUR.