#89 dodas pasaulē Laimas aizgādībā!

Automašīnu transporta kompānijas “Kurbads” jaunākais Mercedes-Benz autovedējs tālajos maršrutos uz Eiropu dosies latviešu folkloras dievības Laimas aizgādībā – autovedēja dizains rotāts ar Laimas slotiņas zīmi. Dizaina autors ir mākslinieks Alfreds Paulausks.

“Kurbads” uzņēmuma darbinieki deva svētību un spēku #89 autovedējam – folkloras meistares Ineses Krūmiņas vadībā tika nodziedāta Laimas dziesma, bet vīri nodejoja lāča deju un nodeva stiprā dzīvnieka spēku automašīnai.

Laimas zīme uzskatāma par vienu no vissenākajām zīmēm, jo tā sastopama uz māla traukiem un akmens cirvjiem jau 3000 gadu senās cilšu apmetņu vietās. Laimas zīmes grafiskais attēls atvasināts no skujas. Žagars, skuja un slota ar savām simboliskajām īpašībām pārnes laimi un labu izdošanos arī uz priekšmetiem, kur tie attēloti.

Laima ir veiksmes, svētības un laimes simbols. Dvēseles sargātāja. Ar Laimas slotiņu aizslauka prom nevēlamo. Ja dodas par kaut ko cīnīties, sasit katru, kurš iet negodīgā cīņā.

“Kurbads” flotes 89. autovedēju pilotēs pieredzējušais Normunds Strazdiņš, viens no uzņēmuma ilggadīgākajiem darbiniekiem. Veiksmīgiem reisiem Eiropā Normundam tika uzdāvināta koka Laimas slotiņa.

“Normunds ir zēns no Naukšēniem, jau pieredzējis autovadītājs, kas nemitīgi pilnveido savas teorētiskās un praktiskās zināšanas. Darba lietās ir redzams armijas rūdījums – disciplīna un precizitāte ikvienā darbībā,” Normundu Strazdiņu raksturo “Kurbads” autovadītāju kvalitātes vadītājs Anatolijs Vasiļjevs.

“89. autovedēja pilots ir kā etalons un mentors jaunākajiem kolēģiem, jo komunikācijā ir laipns un atsaucīgs, bet darbos – izpalīdzīgs. Apvienojot šīs īpašības ar saudzīgumu pret tehniku un zinātkāri, kļūst skaidrs, kāpēc Normunds ticis pie jauna auto! Tik uz priekšu!”

Autovedējs Mercedes-Benz “Actros 1843” ar Metago Pro autovedēja iekārtu šoreiz ir ar nelielām modifikācijām. Vairāk stāsta “Kurbads” kravas servisa vadītājs Ivars Čiblis: “Kā interesantu jaunumu varu minēt, ka vilcējam tagad ir iespējams pazemināt kravas nodalījuma priekšējo galu, tas nozīmē, ka 1. stāva pirmajā automašīnas vietā varam iekraut gabarītos lielāku automobili. Tāpat hidrauliskās sviras ir izvietotas divās dažādās vietās – paveras labāka redzamība, automašīnas uzkraujot un nokraujot. Bet mums automašīnas ekspluatācijas ilgumu palielinās cinkoto detaļu skaits, jo būs mazāka korozijas ietekme un vizuālie bojājumi.”

Lai labi ripo!