Britu tradicionālā autobūve Kurbads klientu lokā

Ieraugot Morgan Aero Supersports pirmo reizi, visticamāk rodas asociācija ar Betmena futūristisko automašīnu vai Džeimsa Bonda brīvdienu spēkratu, kurā blakus sēdināt meiteni. Automobilis neapšaubāmi ir acu skatiena magnēts, kura izsmalcinātība un dizaina elementi ir uzmanības vērti.

Morgan, nelielais Lielbritānijas ekskluzīvo un sporta automašīnu ražotājs, izceļas ar savu ultra tradicionālo stilu, kas izkopts vairāk nekā gadsimta garumā – uzņēmums dibināts 1910. gadā. 170 darbinieku lielajā autobūves rūpnīcā dažas vērtības nemainās, jo katrs automobilis joprojām ir roku darbs.

Interesants fakts – turoties pie tradicionālām vērtībām, automašīnas virsbūve veidota alumīnija un ošu koka kombinācijā. 

Morgan mārketinga vadītājs Metjū Parkins apgalvo, ka “oša koks rada unikālu spēka, elastīguma un viegla svara kombināciju”.  Teiktajam nevar nepiekrist, jo tikai 1200 kg smagais auto līdz 100 km/h paātrinās 4,2 sekundēs. Un pēc nozares žurnālistu vērtējuma tā vadāmība ir galvastiesu pārāka par Morgan Aero Supersports tirgus konkurentiem – Aston Martin DBR9 un Bentley Continental GT. 

Ja lielajā satiksmes plūsmā Morgan Aero Supersports nebūsiet pamanījuši, tad dzirdēsiet noteikti! Automašīnas BMW V8 dzinējs apvienojumā ar izpūtējiem sānos rada tembru, kas neatstāj vienaldzīgu nevienu benzīngalvu. 368 ZS jaudīgā auto savaldīšana uz ceļa ir pilnībā uzticēta vadītāja kāju un roku pārdomātai darbībai, jo tajā nav ne kripatiņas elektronisko palīgsistēmu, bez kurām ir grūti iedomāties mūsdienu automašīnas.

Morgan Aero Supersport modelis, targa kabriolets, ir kompānijas dārgākais piedāvājums tās lojālajiem klientiem. Britu autobūves cienītāji bija gatavi šķirties no 185,000 ASV dolāriem, lai iegūtu savā īpašumā šo limitēto modeli. Tā sešus gadus ilgajā ražošanas ciklā tika uzbūvētas tikai 200 automašīnu vienības.