Kurbads ceļā uz zīmola atjaunināšanu

Divdesmit gadi uzņēmumam ir cienījams vecums, kas liecina, ka ir daudz paveiktā un ka daudz izaicinājumu vēl priekšā. Šogad transporta kompānijai “Kurbads” ir paredzēts rebrendings jeb zīmola atjaunināšana, tā pirmais solis – jauna dizaina izstrāde uzņēmuma autovedējiem.

Gan par četru “Kurbads” varoņu, gan par citu autovedēju dizainu rūpējas mākslinieks Alfrēds Paulausks, kurš par sadarbību ar transporta kompāniju izsakās: “Divarpus mēnešu ideju meklēšanas un ļoti intensīva darba kopš pirmās sarunas par “Kurbads” rebrendingu ir vainagojušies ar pirmo jaunajā stilā noformēto autovedēju. Šīs pārmaiņas es sajūtu kā ļoti loģisku soli, jo iepriekšējais dizains vairs neatbilst uzņēmuma brieduma pakāpei, tā filozofijai un vērtībām. Jaunajā dizaina versijā izmantotas latvju zīmes, kas ir ļoti spēcīgi simboli, ko vajadzētu lietot ar lielu kompetenci, saudzību un atbildību. Ceru, ka “Kurbads” rādīs priekšzīmi.”

Jaunā dizaina autovedēji tiks personificēti ar dažādām latvju spēka zīmēm. “Kurbads” rebrendings uzsākts, izmantojot simbolisko Ūsiņa zīmi – Ūsiņš latviešu mitoloģijā ir gaismas un pavasara dievs, auglības simbols, zirgu un bišu aizgādnis. 

Ūsiņš turpmāk gādās par labu ceļavēju “Kurbada” dzelzs kumeļam – rebrendinga dizaina pirmais paraugs ir jauniegādātais Mercedes-Benz “Actros 1843” autovedēja modelis, kura  svars ir 18 tonnas, bet tā dzinējs attīsta 430 ZS lielu jaudu. Automašīnai ir vairākas būtiskas inovācijas, kas samazina ekspluatācijas izmaksas un uzlabo drošību satiksmē.

“Actros” modelī ir rasts kompromiss starp komfortu, tiešo saskari uz ceļa un autovadāmību, izmantojot jaunākās tehnoloģijas. Vadītājam auto kabīnē ir kustību brīvība un plašas telpas sajūta. Detalizēta uzmanība ir pievērsta ergonomikai – visas vadības ierīces ir viegli sasniedzamas ar rokām. Kabīnes uzbūve un izvietojums veidots tā, lai autovadītājs varētu maksimāli koncentrēties uz ceļu un izvairīties no satiksmes negadījumiem.