Kurbads papildina zināšanas par klientu servisu

Viesnīcā “Baltvilla” ar trīs lekciju ciklu ir noslēgušās automašīnu transporta kompānijas “Kurbads” darbinieku apmācības “Izcils klientu serviss” pieredzējušā biznesa trenera Edgara Untāla vadībā.

Uzņēmums “Kurbads” regulāri piedalās dažādās apmācībās un semināros, jo mainīgā biznesa vide prasa nepārtrauktu attīstību, zināšanas un prasmes. Seminārā “Kurbads” loģistikas daļa un struktūrvienību vadītāji uzklausīja atraktīvā trenera padomus un ieteikumus komunikācijā ar klientiem.

“Mācījāmies klientu apkalpošanas kultūru ikdienas darbā un diskutējām, kā profesionāli pareizi vadīt sarunu ar esošajiem un potenciālajiem klientiem,” ar galvenajiem mācību tematiem iepazīstina loģistikas speciālists Toms Hartmanis. “Ieguvu vērtīgu pieredzi pareizai komunikācijai ar klientu un kā viņu ieinteresēt mūsu sniegtajos pakalpojumos.”

Biznesa treneris Edgars Untāls piedāvāja dažādus modeļus komunikācijā ar klientiem, analizēja klienta tipus un atšķirīgās pieejas katram no tiem, atgādinot, ka klientam vienmēr ir konkrētas vēlmes attiecībā uz pakalpojumu – kvalitāte, cena un ātrums. Šīs īpašības arī raksturo “Kurbads” filozofiju.

Izcila snieguma pamatā ir cieņa pret savu darbu, klientu izpratni un līdz pilnībai attīstītas darbam nepieciešamās kompetences.

Edgars Untāls jau trīs gadus vada apmācību un konsultāciju uzņēmumu “Coaching and Consulting Group”. Viņa pārdevēja un vadītāja pieredze ir aprakstīta trīs grāmatās “Pārdošanas Burvis”, “Nelieciet man domāt!” un “Korporatīvās pasakas”.

“Kurbads” komanda ir pilnveidojusi savas profesionālās prasmes un ir gatava jaunu virsotņu sasniegšanai!