Uzlabojumi autovedēju industrijā paver jaunas iespējas automašīnu transportēšanā

Autovedēju iekārtu ražotāja Kaessbohrer veiktās inovācijas savos produktos automašīnu transporta kompānijām paver plašākas iespējas tiešās darbības veikšanā. Jaunā Metago Pro autovedēja iekārta ir aprīkota ar papildu paceļamo asi, kas pieredzējušiem un profesionāliem autovedēju vadītājiem sniedz plašākas opcijas smagāku un sarežģītāku kravu uzkraušanā un pārvadāšanā.

“Jaunajos tirgus apstākļos, autovedēju rentabilitātei ir centrālā loma. Lai samazinātu ekspluatācijas izmaksas un uzlabotu iekārtu efektivitāti, Kaessbohrer piedāvāto produktu klāsts ir ievērojami modernizēts. Arī turpmāk strādāsim, lai optimizētu kravu uzkraušanu un rentabilitāti,” par inovāciju iemeslu stāsta Kaessbohrer pārdošanas daļas menedžeris Viktors Kuzņecovs.”

Jautāts par Metago pro iekārtas priekšrocībām un pielietojumu, Viktors atzīst, ka “šis treileris apvieno ievērojami palielinātu kravnesību un uzkraušanas variācijas, līdz ar to tā ir vislabākā opcija, ja skatāmies no efektivitātes viedokļa. Protams, ja vadītājs, kas krauj automašīnas, spēj šo efektivitāti izmantot maksimāli. Esam uzlabojuši ergonomitāti, dizainu labākai pārredzamībai, lai šoferiem būtu ērtāk darboties. Tajā pašā laikā, iespējamie kustamo daļu leņķi, augstums un platums ir palielināti, arī teleskopiskā lifta sistēma prasa zināšanas no vadītājiem. Autovedēju iekārtu attīstība un sniegtās iespējas nozīmē, ka maksimāli efektīvi un precīzi tās var izmantot tikai profesionālākie autovadītāji.”

Mūsdienās ir novērojama tendence, ka automašīnas kļūst gan smagākas, gan garākas un platākas, kas transporta kompānijām ievērojami apgrūtina to efektīvu uzkraušanu transportēšanai. Tāpēc Kaessbohrer piedāvā īpašas konstrukcijas Metago Pro iekārtu, kuras priekšrocības spilgti apliecināja Kurbads autovadītājs Pēteris Ozoliņš, kurš uzkrāva septiņus BMW “X6” spēkratus.

“Autovedēja iekārtas ar papildu asi labums ir ļoti jūtams. Papildu ass paver iespējas kopēju transportējamo automašīnu svaru palielināt par aptuveni trim tonnām, kas šobrīd, atbilstoši ceļu izmantošanas prasībām par maksimālo svaru uz vienas transportlīdzekļa ass, nereti ļauj uzkraut par vienu spēkratu vairāk,” stāsta viens no pieredzējušākajiem Kurbads šoferiem Pēteris Ozoliņš, kurš jau pusgadu izmanto Metago Pro autovedēja iekārtu ar papildu asi.

“Uzskatu, ka šādas iekārtas, skatoties nākotnē, ir nepieciešamība profesionāliem automašīnu transporta uzņēmumiem, jo jau šobrīd Lietuvā un Polijā uz šosejām ir izveidoti īpaši punkti, kas automātiski pārbauda automašīnas svaru un fiksē to ar fotoradaru. Neviens pārkāpums nepaslīdēs garām nepamanīts.”

Plašākas automašīnu uzkraušanas variācijas prasa vairāk atbildības un izpratnes no autovadītāja. Pareiza un efektīva automobiļu uzkraušana autovadītāja profesionālisma un kvalitātes apliecinājums, ko mēs augstu vērtējam mūsu šoferos