Bavārijas ģimenes galva – jaunais BMW X7

At a first glance, introducing the X7 is an obvious move for BMW, as consumer preference continues to shift toward SUVs, now offering a spacious luxury family SUV that is capable of doing everything – offer a comfortable ride in a city or on highways, go off-road or beat records on the race track!

Tā kā pasaules auto tirgū aizvien pieprasītāki kļūst sporta apvidus automobiļi, ar jauno “X7” spēkratu BMW ir pilnībā nosedzis šo segmentu, tagad piedāvājot arī ietilpīgu luksus klases ģimenes auto, kas var darīt jebko – piedāvāt komfortablu braukšanu pa pilsētu vai lielceļu, pievarēt dubļainus bezceļus vai dinamiski traukties pa sacīkšu trasi!

Automašīnu transporta un loģistika kompānija “Kurbads” jau ir nogādājusi pirmos spēkratus Latvijā, un “X7” jau ir iespējams pasūtīt pie oficiālā BMW pārstāvja Latvijā “Inchcape Motors Latvia”.

“Luksusa klases manifests: jaunais BMW “X7″ eleganti apvieno izskatu un personību. Majestātiskais izskats neaizēno viegluma un veiklības sajūtu, pateicoties tīrajam dizainam un sportiskajam stilam. Vienlaikus ievērojamais salona plašums pirmo reizi piedāvā ekskluzivitātes, funkcionalitātes un brīvības saspēli – tas ir nesalīdzināms komforts visās trijās sēdekļu rindās. Šarms savā būtībā. Elegance raksturā”, tā jauno apvidus automobili raksturo pats autoražotājs.

Jau “X5” modelis bija gana liels, bet, stāvot blakus, var sajust “X7” gabarītus un majestātiskumu. Pat logo uz motora pārsega bija jāpalielina mērogā, lai saglabātu proporcionalitāti. Bet BMW galvenā prioritāte joprojām ir sportiskums ikvienā automobilī ar rūpnīcas simbolu – Bavārijas auto ražotājs vēlas, lai viņu automobiļi iekļautos “bauda braukt” segmentā. Un tāds noteikti ir arī šis modelis!

Zem motora pārsega šobrīd ir pieejamas divas opcijas – “xDrive40i” 3 litru sešcilindru turbodzinējs ar 335 ZS lielu jaudu vai spēcīgākais “xDrive50i” twin-turbo 4,4 litru V8 dzinējs ar 456 ZS jaudu. Abām versijām ir astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba un četru riteņu piedziņa.

Ar nākotnes cienīgām tehnoloģijām, izteiktu BMW dizainu un luksus klases salonu “X7” iztur pārbaudījumu kā 7. sērijas iemiesojums apvidus automobilī. Nebrīnīsimies, ja pārdošanas rādītāji tuvākajos mēnešos pārsniegs jau minētā sedana rezultātus tirgū.

Vācu autoražotājs jau 2014. gadā sāka gatavoties “X7” modeļa ražošanai, investējot vairāk nekā 1 miljonu dolāru ASV Spartanburgas rūpnīcā, kas ir lielākā ražotne pēc saražotajiem apjomiem.  Šeit dienas gaismu pirmo reizi ieraudzījuši “X3”, “X4”, “X5”, “X6” modeļi, un tagad arī “X7” modelis. Rūpnīca savu darbu sāka 1994. gadā, tajā investēti vairāk nekā 9 miljoni ASV dolāru. Ik dienu šeit saražo 1400 automobiļu un tiek nodarbināti 10000 cilvēku.

Vehicle transportation and logistics company “Kurbads” has delivered first vehicles to Latvia, and a client can already book a car in the official dealer of Latvia – “Inchcape Motors Latvia”.

“A manifest of luxury class: the new BMW “X7″ eloquently unites looks and personality. Majestic looks doesn’t decrease the feeling of lightness and agility, thanks to the pure design and dynamic style. At the same time, spaciousness of the inside for the first time offers an interplay of exclusiveness, functionality and freedom – it’s an unprecedented comfort in all three seat rows. An essence of charm. Elegance in personality,” that’s how BMW “X7” is described by the manufacturer.

The “X5” is already pretty big, but standing next to the “X7”, you can feel the majesty of the car! Even the badge on the bonnet had to be made bigger. BMW still sees itself as a sporty brand. It wants every vehicle it sells to be one of the more fun-to-drive options in the segment. And this model is 100% that!

Under the hood, you get your choice of an I-6 or a V-8. The “X7” xDrive40i’s 3.0-liter turbocharged inline-six makes 335 hp, while upgrading to the xDrive50i gives you a 4.4-liter twin-turbo V-8 making 456 hp. Both use an eight-speed automatic and come standard with all-wheel drive.

With some cutting-edge technology, a stand-out design, and an incredibly luxurious interior, the “X7” lives up to its designation as the 7 Series of SUVs. In fact, we wouldn’t be surprised to see “X7” sales outpace its sedan counterpart within a matter of months.

The German automaker began preparing for the production of the X7 in March 2014 with a $1 billion investment in the Spartanburg plant. Already BMW Group’s largest plant worldwide in terms of volume, BMW Manufacturing Co. is the birthplace of the company’s X3, X4, X5, X6, and X7 models. The plant, which began operations in 1994, represents a nearly $9 billion investment, produces more than 1,400 vehicles per day, and provides jobs to some 10,000 people.