Triumph TR3 ir vaļēja, divvietīga sporta automašīna, ko laika posmā no 1955. līdz 1962. gadam ražoja britu kompānija Standard Motor Company, kas atradās Koventrijas grāfistē Anglijā. “TR” ir saīsinājums no “Triumph Roadster” un daiļrunīgi ilustrē dibinātāju ambīcijas tikt pie viegla un pieejama sporta auto. “TR” ataino arī Standard-Triumph vadītāja sera Džona Bleka apņēmību ielauzties moderno sporta automašīnu tirgū un nomainīt novecojušo Standard Roadster. Savas īslaicīgās karjeras laikā pie Standard-Triumph stūres Bleks pat centās pārņemt labi pazīstamo Morgan Motor Company. Kad tas neizdevās, Bleks vienojās ar BRM jeb British Motor Company inženieri un testa braucēju Kenu Ričardsonu par prototipa izveidi, par pamatu izmantojot saīsinātu Standard Eight kompaktklases auto šasiju un klasi augstāka masveida spēkrata Standard Vanguard 2 litru dzinēju. 

Pirmais prototips, ko pazīst gan kā 20TS, gan kā TR1, atklāja vairākas būtiskas konstruktīvās nepilnības, tāpēc sērijveida ražošanai 1953. gadā steigšus tika izgatavota uzlabota modeļa versija, kas attiecīgi ieguva nosaukumu TR2. Divus gadus vēlāk Standard-Triumph izlaida jaudīgāku modeli ar citāda dizaina radiatora resti, īpašu GT versiju, pilnveidotām bremzēm u.c., kurš tad arī kļuva par Triumph TR3. Taču tas vēl nebija tas rodsters, ko redzat attēlos.

Triumph TR3 viens no labākajiem 50. gadu britu rodsteriem, kura uzturēšanai šodien pietiek ar algu.
Britu auto laikraksts "Classic Car Weekly"

TR3 joprojām bija ārkārtīgi vienkāršs automobilis ar parastu garenrāmi, dzinēju no lēnīgas ielas mašīnas un piekari, pielāgotu no ģimenes vāģa Triumph Mayflower. 1956. gadā TR3 tika pie disku bremzēm priekšā, tā kļūstot par pirmo britu automašīnu ar tik vēsturiski nozīmīgu uzlabojumu. Lai gan divlitru motora jauda pat labākajos laikos nepārsniedza 100 zirgspēkus, nelielais svars un cena ātri padarīja šo Triumph populāru amatieru un pat profesionālu sacīkšu braucēju rindās. 

1957. modeļu gadam sagatavotie uzlabojumi jau bija tik apjomīgi, ka Triumph izlēma pārdēvēt automašīnu par TR3A. Ārēji tā atpazīstama pēc pilna platuma radiatora restes - tieši kā rodsteram bildēs. Tā izlaiduma gads ir 1960., kas nozīmē, ka šim eksemplāram raksturīgi atšķirīgi vējstikla stiprinājumi - ar skrūvēm, durvju rokturi arī ārpusē (iepriekš tādu nebija), bagāžnieka rokturis ar slēdzeni un citas izmaiņas. Sākot ar 1959. gadu, Triumph TR3 ražoja arī ar lielāku 2,2 litru dzinēju, taču šim automobilim uzstādīts divu litru motors.

Mazs solis piekarei, liels solis rodsteru vēsturē

Lai gan Triumph TR3 konstrukcija faktiski salikta no vairākiem citiem modeļiem, rodsteram ir savam laikam diezgan progresīva balstiekārta. Priekšējos riteņus kontrolē A veida svira jeb visiem zināmais double-wishbone kombinācijā ar bronzas-mangāna šarnīriem, angliski sauktiem par trunnions. Stabilizatora svira bija papildus aprīkojums. Gliemežpārvada stūres mehānismam jau jaunā automašīnā bija ievērojama brīvkustība, kam lietošanas gaitā bija tendence progresēt. 48 spieķu riteņi patiesībā bija papildus aprīkojums, turklāt sākotnēji tie varēja būt tiklab sudraboti, kā karosērijas krāsā vai arī hromēti. Paātrinājums no 0 līdz 97 km/h jeb līdz 60 jūdzēm stundā aizņēma 12 sekundes. Ja tas šķiet ilgi, jāņem vērā, ka konstruktīvu īpatnību dēļ rodsteram ir ļoti mazs piekares gājiens. Braucot aktīvāk, tas var novest pie viena aizmugurējā riteņa izkāršanās un sekojoša saķeres zuduma.

Uzlabotais Triumph “TR3A” izrādījās tik veiksmīgs rodsters, ka to saražoja vairāk nekā 58 000 eksemplāru, no kuriem līdz mūsdienām saglabājusies aptuveni sestā daļa jeb 9500 automašīnu. Industriālā leģenda, kas apvij 1957.–1962. gada modeli, vēsta, ka negaidīti lielo ražošanas apjomu dēļ oriģinālās virsbūves paneļu presformas tā nodilušas, ka tās nācies aizstāt ar jaunām. Informācija Triumph TR3 entuziastu mājaslapās apgalvo, ka pavisam izlaisti 74 800 rodsteru, ieskaitot modeļa “gulbja dziesmu” TR3B, kura palika ražošanā līdz pat 1962. gadam un kādu laiku pat tika tirgota paralēli jaunajam modelim Triumph TR4.

Photo
Photo

Globāls brits ar sezonālu raksturu

Interesanti, ka TR3 ražoja ne tikai SMC rūpnīcā Koventrijā, bet arī Beļģijā - Lježā un Mešelenā, kā arī no montāžas komplektiem Austrālijā un DĀR. Triumph rūpnīca Mešelenā tika atklāta 1961. gadā un līdz pat 1975. gadam ražoja dažādas automašīnas Eiropas Savienības tirgum, līdz referenduma ceļā tika apstiprināta jau 1973. gadā uzsāktā Apvienotās Karalistes pievienošanās ES. Britu autoindustrijas gaitām Beļģijā, tostarp arī kādreizējai Land Rover ražotnei, veltīta plaša ekspozīcija Autoworld motormuzejā Briselē.

No braukšanas un ikdienas ekspluatācijas viedokļa Triumph TR3 ir tīrākais brīvdienu auto. Tāpat kā konceptuāli līdzīgajam Austin Healey 100, tā virsbūve paredzēta braukšanai tikai jaukā laikā, bet uzvelkamais jumts faktiski ir tikai piepogājama teltene. Durvis ir tik zemas, ka to augšmalu nācies apšūt ar mīkstu paroceni vadītāja elkonim. Niecīgais durvju izmērs arī bija par iemeslu tam, ka pirmajiem TR3 tās varēja atvērt ar rokturi iekšpusē, tā pilnīgi mierīgi ietaupot uz rokturiem arī ārpusē. Apsildes krāsniņa ir tik vāja, ka labāk uzskatīt, ka tādas nemaz nav.

Auto, kas var būt sapnis… vai remontējams sapnis

Tā kā Triumph TR3 ir konstruktīvi nesarežģīts un joprojām plaši pieejams vēsturiskais spēkrats, pie tāda var tikt par ļoti saprātīgu naudu. Atkarībā no izlaiduma gada, komplektācijas un stāvokļa, rodsters mūsdienās maksā no 15 līdz 50 tūkstošiem eiro ar variācijām uz abām pusēm. Automašīna izcilā stāvoklī, ar kādu var pa taisno doties uz seno spēkratu elegances konkursu, maksās ap 40 000 eiro, turpretim tāds TR3, kurš nosūtīs jūs beztermiņa trimdā uz garāžu, pieejams par 8000 eiro vai pat mazāk. Lielākā problēma ir rūsa, jo nekas rodsterā nav cinkots, un, atcerieties, tas taču bija paredzēts braukšanai tikai saulainā laikā… 

Ūdens noteces kanāli priekšā laika gaitā aizsērē, kādēļ mitrums sakrājas sliekšņos un priekšējo spārnu arkās. Tieši tas pats raksturo arī kabīnes un aizmugures izturību. Šasija turpretim ir diezgan izturīga pret koroziju, tāpēc rūsas pēdas neparastās vietās vai neregulāros savienojumu punktos var liecināt par to, ka rodsters ir iekļuvis avārijā. Šis nu patiesi ir automobilis, ko nedrīkst pirkt “ar acīm”, jo pārkrāsošana un pat hromēšana mūsdienās nav problēma, bet, ja karosērija neturēsies kopā ar šasiju vai aizdomīgi svaiga laka slēps deformācijas pēdas, liela prieka no automašīnas nebūs. Tikpat piekasīgiem jābūt, importējot TR3 no ASV, jo ne visos štatos ir tik sauss klimats kā Atakamas tuksnesī.

Single image
Kabīnes dārgākā detaļa paradoksālā kārtā ir tā, kuras parasti kabīnē nemaz nav. Tas ir uzvelkamais jumts, kura restaurācija kopā ar sānu aizkariem var izrādīties dārgāka, nekā spējat iztēloties.

Dzinējs un četrpakāpju kārba parasti sagādā vismazāk raižu, jo tieši tādu pašu savulaik uzstādīja ne tikai Standard Vanguard automašīnām, bet arī Ferguson traktoriem. Dūmošana un trokšņi nav nekas iepriecinošs, toties ļaus “nosist” cenu, bet pēc tam Triumph motorā nav nekā nesaremontējama. Rezerves daļu ir daudz, un par 3–5 tūkstošiem eiro izmisuma gadījumā var vispār nopirkt citu dzinēju ar visu pārnesumkārbu. Lai gan 2,2 litru motors bija opcija un standartā tikai 1962. gada TR3B, ir vērts pameklēt Triumph ar tādu. Lielāks griezes moments ir nenovērtējama ekstra. Pārnesumkārbai ir sinhronizatori no 2. līdz 4. pārnesumam, kas laika gaitā, protams, var izdilt, taču arī transmisija ir viegli remontējama un “pārjaucama”. 

Dažiem TR3 bija elektrisks overdraivs, par ko liecina O burts šasijas numurā. Labāk, ja tas funkcionē, bet, ja nē - nav liela bēda. Tas pats attiecas uz piekari un bremzēm. Pēdējo sastāvdaļas ir strauji dilstošas, bet pieejamas, turpretim nepienācīgi eļļoti piekares šarnīri gan var izvērsties par dārgāku problēmu. Jāņem vērā, ka pirmie TR3 vēlāk tika uzlaboti ar disku bremzēm trumuļu vietā un teleskopiskajiem amortizatoriem aizmugurē, kas var radīt nelielu jucekli, pasūtot detaļas pēc šasijas numura.

Kabīnes konstrukcijā visizmaksu ziņā prasīgākā detaļa bieži vien ir tā, kura ikdienā nemaz nav redzama - salokāmais jumts. Tā restaurācija, īpaši kopā ar oriģinālajiem sānu aizkariem, var pārsniegt citas atjaunošanas pozīcijas gan laika, gan izmaksu ziņā. Konkrētais kolekcijas auto tika piegādāts ar Kurbads loģistikas vienības starpniecību un pēc transportēšanas nodots Kurbads Detailing centram tālākai uzglabāšanai.

Detailing centrs nodrošina ekskluzīvo automobiļu uzglabāšanu ar augstas drošības sistēmām, kontrolētu mikroklimatu un profesionālu uzraudzību, kā arī piedāvā pielāgotus aprūpes risinājumus - transportēšanu, tīrīšanu, kopšanu un sagatavošanu izstādēm, pasākumiem vai pārdošanai atbilstoši klienta vajadzībām.

Kopumā Triumph TR3 ir izskatīgs, jauki braucams un relatīvi viegli uzturams rodsters no episkas britu sporta automašīnu ēras. Tas ir lētāks un vienkāršāks par līdzīgām tālaika itāliešu automašīnām, un, lai gan nav tik slavens sacīkšu vāģis kā Austin Healey 100, tik un tā ir daļa vēstures, kas, izbraukusi ielās, izraisa smaidus un draudzīgu māšanu no blakus esošajām automašīnām.

Image modal

Privātuma politika

1. Ievads

SIA “KURBADS UN KO” turpmāk – Pārzinis), interneta vietnē www.kurbads.lv (turpmāk – Vietne) veic tādu personas datu apstrādi, kuri ir iegūti no datu subjekta – Vietnes lietotāja (turpmāk – Lietotājs).

Pārzinis rūpējas par Lietotāja privātumu un personas datu aizsardzību, ievēro Lietotāju tiesības uz personas datu apstrādes likumību saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem - Eiropas Parlamenta un padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Regula) un citiem piemērojamajiem tiesību aktiem privātuma un datu apstrādes jomā.

Ņemot vērā minēto, Pārzinis ir izstrādājis šo privātuma politiku, ar mērķi sniegt Lietotājam Regulā paredzēto informāciju. 

Privātuma politika ir attiecināma uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā un/vai vidē Lietotājs sniedz personas datus (Vietnē, papīra formātā, klātienē, vai telefoniski).

Pārzinis patur tiesības jebkurā brīdī mainīt šos noteikumus. Vietnes apmeklētāja pienākums ir patstāvīgi pārbaudīt Vietnes saturu, lai iepazītos ar noteikumu izmaiņām.

2. Pārziņa identitāte un kontaktinformācija

Pārzinis ir SIA “KURBADS UN KO", PVN reģ. Nr. LV50003264331. Pārziņa adrese ir Mazjumpravas iela 24, Rīga, LV-1063, mājaslapa – www.kurbads.lv, e-pasts - kurbads@kurbads.lv, tālrunis –  +371 67803311.

3. Personas datu apstrādes nolūki, kā arī apstrādes juridiskais pamats

Ja Lietotājs Pārzinim iesniedz savus personu datus, telefoniski, izmantojot Vietnes kontaktformas, e-pastu vai cita veida pastu, mēs saglabājam un izmantojam šo informāciju, lai izpildītu vai noslēgtu attiecīgu pakalpojumu sniegšanas līgumu, tai skaitā, klienta identificēšanai; līguma sagatavošanai un noslēgšanai; pakalpojumu sniegšanai (līguma saistību izpildei); klientu apkalpošanai; iebildumu izskatīšanai un apstrādei; klientu lojalitātes celšanai; maksājumu un norēķinu administrēšanai; parādu atgūšanai un piedziņai; faktu pierādīšanai, mājaslapas uzturēšanai un darbības uzlabošanai; biznesa plānošanai un analītikai; plānošanai un uzskaitei. Tāpat, mēs šos datus apstrādāsim informācijas sniegšanai valsts pārvaldes iestādēm un operatīvās darbības subjektiem ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un apjomā.

Datu apstrādes tiesiskais pamati ir līguma noslēgšanai un izpildei, normatīvo aktu izpildei, saskaņā ar Klienta - datu subjekta piekrišanu, mūsu likumīgās (leģitīmās) intereses (piemēram, pārbaudīt Klienta identitāti pirms līguma noslēgšanas; nodrošināt līguma saistību izpildi; analizēt mājaslapas lietojumu darbību, nodrošināt pakalpojumu sniegšanas efektivitāti, utt.

4. Personas datu kategorijas

Personas datu kategorijas – vārds, uzvārds, personas kods, e-pasta vai pasta adrese, IP adrese, tālruņa numurs, ziņojama vai vēstules saturs, utt.

5. Personas datu saņēmēju kategorijas

Dati tiek izpausti tiem Pārziņa darbiniekiem, kam tie ir nepieciešami tiešo pienākumu veikšanai, lai izpildītu vai noslēgtu attiecīgu pakalpojumu sniegšanas līgumu.

Iegūstot un izmantojot personu datus, mēs daļēji izmantojam ārējo pakalpojumu sniedzēju pakalpojumus, kuri saskaņā ar līgumu stingri ievēro mūsu norādījumus un kurus mēs pirms pakalpojuma izmantošanas un arī turpmāk pastāvīgi kontrolējam.

6. Datu subjektu kategorijas

Datu subjektu kategorijas – Pārziņa esošie, bijušie un potenciālie klienti, kā arī citas personas, kas izsaka vēlmi sazināties ar Pārzini.

7. Datu nodošana ārpus Latvijas

Saņemtos datus nav plānots ārpus Latvijas, Eiropas Savienības vai Eiropas ekonomiskās zonas, kā arī netiks nodoti nevienai starptautiskai organizācijai. Tai pašā laikā, ņemot vērā, ka Vietne ir saistīta ar Google un Facebook servisiem, Pārzinis nevar garantēt, ka minētie uzņēmumi datus nenodos ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas ekonomiskās zonas.

8. Datu glabāšanas ilgums

Mēs apstrādājam un glabājam Lietotāja personas datus, kamēr kādai no pusēm pastāv juridisks pienākums datus glabāt.

Pēc tam, kad minētie apstākļi izbeidzas, un ja norādījumos par datu aizsardzību nav minēts citādi, mēs personu datus izdzēšam vēlākais trīs mēnešus pēc tam, kad vairs nav spēkā sākotnējais datu saglabāšanas iemesls, izņemot gadījumus, ja mūsu tiesiskais pienākums ir arī turpmāk saglabāt šos datus (piemēram, bet ne tikai, grāmatvedības uzskaites vai tiesvedības vajadzībām).

9. Datu subjekta piekļuve personas datiem

Datu subjektam ir tiesības mēneša laikā no attiecīga pieprasījuma iesniegšanas dienas saņemt piekļuvi datu subjekta personas datiem.

Lietotājs var iesniegt pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu rakstveida formā klātienē, Pārziņa juridiskajā adresē (uzrādot personu apliecinošu dokumentu), pa pastu, vai e-pasta veidā, parakstot ar drošu elektronisko parakstu;

Saņemot Lietotāja pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu, Pārzinis pārliecinās par Lietotāja identitāti, izvērtē pieprasījumu un izpilda to saskaņā ar normatīvajiem aktiem.

Lietotājam ir tiesības saņemt normatīvajos aktos noteikto informāciju saistībā ar viņa datu apstrādi, tiesības pieprasīt piekļuvi saviem personas datiem, kā arī pieprasīt Pārzinim veikt to papildināšanu, labošanu vai dzēšanu, apstrādes ierobežošanu vai tiesības iebilst pret apstrādi, ciktāl šīs tiesības nav pretrunā ar datu apstrādes mērķi (līgumu noslēgšana vai izpilde).

Datu subjektam nav tiesību saņemt informāciju, ja šo informāciju aizliegts izpaust saskaņā ar likumu nacionālās drošības, valsts aizsardzības, sabiedrības drošības, krimināltiesību jomā, kā arī nolūkā nodrošināt valsts finanšu intereses nodokļu lietās vai finanšu tirgus dalībnieku uzraudzību un makroekonomisko analīzi.

10. Sīkdatņu apstrāde

Vietnē tiek vākti dati par Vietnes apmeklētājiem, tādējādi gūstot iespēju Vietnes uzturētājam izvērtēt, cik noderīga ir Vietne, un kā to varētu uzlabot.

Pārzinis nemitīgi pilnveido Vietni, ar mērķi, uzlabot tās lietošanu, tāpēc Pārzinim ir jāzina, kāda informācija ir svarīga Vietnes apmeklētājiem, cik bieži viņi šo Vietni apmeklē, kādas ierīces un pārlūkprogrammu viņi izmanto, no kāda reģiona nāk apmeklētāji, un kādu saturu vislabprātāk lasa.

Pārzinis izmanto sistēmu Google Analytics, kas ļauj Pārzinim analizēt, kā apmeklētāji izmanto Vietni. Par to, kā darbojas Google Analytics pamatprincipi, iespējams uzzināt Google mājas lapā https://support.google.com/analytics/answer/1012034?hl=lten&ref_topic=6157800. Pārzinis izmanto savāktos datus savās tiesiskajās interesēs, lai uzlabotu izpratni par Vietnes apmeklētāju vajadzībām un uzlabotu pieejamību Pārziņa publiskotajai informācijai. Apmeklētājs jebkurā laikā var pārtraukt datu vākšanu Google Analytics, kā tas ir aprakstīts šeit: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/.

Serveris, kurā izvietota Vietne, var reģistrēt apmeklētāja nosūtītos pieprasījumus (izmantotā ierīce, pārlūkprogramma, IP adrese, piekļuves datums un laiks). Šajā punktā minētie dati tiek izmantoti tehniskiem nolūkiem: lai nodrošinātu Vietnes pienācīgu funkcionēšanu un drošību un izmeklētu iespējamos drošības incidentus. Šajā punktā minēto datu vākšanas pamats ir Pārziņa tiesiskā interese nodrošināt Vietnes tehnisku pieejamību un integritāti.

Sīkdatnes ir nelieli faili, kurus, katru reizi, kad apmeklētājs apmeklē Vietni, pārlūkprogramma saglabā apmeklētāja datorā tādā apmērā, kā norādīts apmeklētāja datora pārlūkprogrammas iestatījumos. Atsevišķas sīkdatnes tiek izmantotas, lai atlasītu un piemērotu apmeklētājam piedāvājamo informāciju un reklāmas, pamatojoties uz saturu, ko apmeklētājs aplūkojis agrāk, un tādējādi veidotu apmeklētājiem Vietnes lietošanu vienkāršu, ērtu un individuāli piemērotu. Papildu informāciju par sīkdatnēm, kā arī to dzēšanu un pārvaldīšanu, var iegūt mājaslapā www.aboutcookies.org

Vietne izmanto sīkdatnes, lai vāktu lietotāja IP adreses un pārlūkošanas informāciju un ļautu Vietnei atcerēties apmeklētāja izvēli. Sīkdatnes ļauj Pārzinim sekot līdzi Vietnes datu plūsmai un lietotāju mijiedarbībai ar Vietni – Pārzinis izmanto šos datus, lai analizētu apmeklētāju uzvedību un uzlabotu Vietni. Sīkdatņu izmantošanas tiesiskais pamats ir Pārziņa leģitīmā interese nodrošināt Vietnes funkcionalitāti, pieejamību un integritāti.

Apmeklētājs var kontrolēt un/vai dzēst sīkdatnes pēc savas izvēles. Plašāka informācija par šo procesu ir pieejama šeit www.aboutcookies.org. Apmeklētājs var izdzēst visas sīkdatnes, kuras ir viņa datorā, un lielāko daļu pārlūkprogrammu var iestatīt tā, lai tiktu bloķēta sīkdatņu ievietošana datorā. Apmeklētājs var atteikties no sīkdatnēm pārlūkprogrammas izvēlnē vai https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. Lai veiktu nepieciešamos uzstādījumus, apmeklētājam nepieciešams iepazīties ar savas pārlūkprogrammas noteikumiem. Sīkdatņu bloķēšanas gadījumā apmeklētājam manuāli būs jāpielāgo iestatījumi ikreiz, kad tiks apmeklēta Vietne, turklāt pastāv iespējamība, ka daži pakalpojumi un funkcijas nedarbosies.

Statistikas datiem par Vietnes apmeklētājiem var piekļūt tikai tie Pārziņa darbinieki, kuri ir atbildīgi par tādu datu analīzi.

Ja nav noteikts citādi, sīkdatnes tiek glabātas, kamēr tiek izpildīta darbība, kādam nolūkam tās vāktas, un pēc tam tās tiek dzēstas.

Gadījumā ja Pārziņa Vietnē ir paraudzēta foruma vai komentāru iespēja, šādā gadījumā, Vietnē tiek saglabāti IP adrese, kā arī dati, ko norādījis pats apmeklētājs. Sīkdatnes, kas satur šos datus, Jūsu ērtībām (lai nākamreiz nebūtu jāraksta pa jaunu) var tikt saglabātas vienu gadu.


Nodrošina
SĪKDATNES NOSAUKUMS
IZMANTOŠANAS NOLŪKS
UZGLABĀŠANAS ILGUMS
Google Analytics
_ga
Izmanto, lai noteiktu tīmekļa vietnes unikālos apmeklētājus, piešķirot katram nejaušā kārtībā ģenerētu identifikatoru (“Google Universal Analytics” sīkdatne)
2 gadus no izveidošanas
Google Analytics
_gid
Izmanto, lai noteiktu tīmekļa vietnes unikālos apmeklētājus (“Google Universal Analytics” sīkdatne)
24 stundas no izveidošanas
Google Analytics
_gat_UA-39952253-1
Izmanto, lai samazinātu Google reģistrēto datu apjomu, ja ir liels lietotāju skaits tīmekļa vietnē (“Google Universal Analytics” sīkdatne)
1 minūti no izveidošanas

11. Trešo personu tīmekļa vietnes

Mēs, iespējams, sadarbosimies ar trešajām personām, kas ir pilnvaroti ievietot trešo personu sīkdatnes mūsu vietnēs vai mūsu pakalpojumus, lietotnēs un rīkos ar jūsu piekrišanu. Šie pakalpojumu sniedzēji ļauj mums nodrošināt jums labāku, ātrāku un drošāku tīmekļa vietnes lietošanas pieredzi. Ievērojiet, ka uz trešo personu sīkdatnēm attiecas trešo personu privātuma politika, tāpēc mēs neuzņemamies nekādu atbildību par šīm privātuma politikām.

Vietnē ir uzstādīts rīks "Facebook pixel". Šī rīka izmantošanas mērķis ir satura un reklāmu pielāgošana Facebook lietotājiem. Lai uzzinātu vairāk par Facebook privātuma politiku, noklikšķinot šeit https://www.facebook.com/about/privacy/. Tāpat jūs varat izmainīt reklāmas iestatījumus savā Facebook profilā.

12. Tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei

Datu subjektam ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei (Datu valsts inspekcijai). Dokumentus Datu valsts inspekcijā pieņem, izmantojot pastu, elektronisko pastu (ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus), kā arī tos var atstāt Blaumaņa ielā 11/13, Rīgā, 1.stāva pastkastē. Datu valsts inspekcija pieņem elektroniskā pasta sūtījumus, kas saņemti uz elektroniskā pasta adresi info@dvi.gov.lv.

13. Privātuma politikas spēkā esamība

Mēs paturam tiesības laiku pa laikam izmainīt un papildināt šīs privātuma politikas saturu, lai precizētu aprakstu tam, kā mēs apstrādājam jūsu datus.

Ņemot vērā minēto, aicinām regulāri pārskatīt šo privātuma politiku, lai Jūs būtu lietas kursā par Jūsu personas datu apstrādi Vietnē.